Blomster med supermegapowers

Har nu filtrerat de bilder som jag vill framkalla ännu en gång så det är inte lika många. Såg att man kunde framkalla 100 bilder gratis, men nu ser jag det ingen stans så det blir nog bara att peja. Men skitsamma det blir inte så himla dyrt ändå och jag framkalla nästan aldrig några bilder så.. Det blir kuuul.

En bild på en blomma. Men inte vilken blomma som helst skulle jag vilja säga. Det har typ superkrafter. Jag fick den då jag tog studenten (juni) av familjen Homplump och den håller sig fortfarande (september)! Ibland ser den vissen ut men skenet bedrar. Ger man den vatten tar det bara någon minut så ser det pigg ut igen, det är nästan så man kan se hur den rätar ut bladen igen. Fantstiskt. Ska börja att ha bara såna här blommor.



fabulous :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0