Att stressa...

...är inte så kul. Då ska man såklart hitta grejer som man gärna behöver men man hittar dem inte. Jag är en tidsoptimist, det är jag väl medveten om. Men ändå..! Plus..som sagt när AIK spelar står Skellefteå stilla. När de spelar ja, men inte innan. Då är det tvärtom, bilköerna är ja - LÅNGA. Det upskattar man inte om man ska dit, fast inte just dit. Mittemot ska jag, till campingen för att träna. Vi måste komma ihåg att anpassa vår tid till hockeyn. Är det hockey måste man åka en stund tidigare än vanligt då det inte är långa.

Men nu till en rooolig sak. När jag kom hem hade jag fått två brev med posten. Ett av dem var ett lönebesked och det andra var: En bunt framkallade bilder från sommaren!! Drygt hundra bilder har jag framkallat och nu kom de:D:D Jag hittade igen erbjudandet om att få framkalla 100 bilder gratis så jag behövde bara betala drygt 30 kronor - som fått! Så på torsdag vet jag vad jag ska göra!:)

Jag ska bättra mig med framkallning av bilder, det blir sjukt snyggt inget tu tal om saken! Varför jag man det inte ofare, jag ska bättra mig. Och det är så kul att få hålla bilderna i handen, det blir faktiskt en helt annan grej än att titta på dem på datorn.

Idol ikv..var verkligen Mariette så bra? Visst gjorde hon ett övetygande framträdande men jag tyckte det var mycket falsksång. Har inte någon riktig favorit än.. Nicklas tycker jag var himla bra på sin audition iaf. Men jag tycker ialla fall det är väldigt roligt att det är så många norrlänningar med:)


Ha´re


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0