Är man A-torpare så är man

Idag var jag inne på Anderstorpsskolan. Det var faktiskt lite speciellt att gå in i gamla skolan och känna Anderstorpsskolanlukten. Det är faktiskt en speciell lukt där måste jag erkänna. Jag drog till och med lite på smilbanden när jag gick där i korridoren och i biblan. Tänk ändå att man slutat skolan. Ingen obligatorisk skola. Helt otroligt.

En annan rolig sak med Anderstorp är att IFK har gått obesegrade genom division 6. Då de blev klara för femman för ett par veckor sedan blev det  firarscener utan dess like. Champagnen flödade och det jublades och applåderades ordentligt. Igår spelade de sista matchen och den beskådades av 140 personer. Tyvärr kunde jag själv inte se den. Jag tycker det är så fachinerande att det är långt över hundra åsådare på en match i division 6. Jättekul! Hoppas de börjar spela endel matcher på Fäbo! Älska Fäbo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0