Åaaööäääaaawwwhhhh!

Jag orkar inte vara sjuk längre. Ibland kan jag tycka att det skulle vara helt okej att vara sjuk en stund och bara slippa tänka på annat. Men inte i dessa tider då man måste vara orolig ifall att man fått svininfluensan. men det tror jag faktiskt inte att jag har, för jag har inte feber, och har jag det är det precis på gränsen. Men näsan är täppt och snorig och jag har ont i halsen och öronen och är allmänt slut. Baajstråkigt. Nu vill jag inte vara sjuk längre. Gör mig frisk. I natt kunde jag bara inte sova, halsen inte ok, men framförallt hade jag så ruuuuskigt ont i öronen. Gick ner i köket och satt och lade pasiens (vet inte hur man stavar det??) vid typ halv fyra. Det blir nog inga festligheter för mig idag inte. Prutt.

För övrigt är det en bra bantningskur att vara förkyld har jag kommit fram till. Man känner inte den minsta smak på maten och då varken vill man äta, eller är sugen på att äta, plus att jag inte känner någon mättnadskänsla när jag väl har ätit. Jag plockar fram mat vid lunch tid osv och äter, mest för att det är då man brukar äta. Ja.ifs behöver ju krppen mat och näring även fast man inte känner smak. Men lite ovärt känns det. Då postar jag hellre mina matportioner till de som inte har någon mat alls. Jag "äter" då mest vatten nuförtiden.

smittpuss ;)

Kommentarer
Postat av: ethel

Hoppas du blir frisk snart! Krya på dig :D

2009-09-04 @ 19:45:58
URL: http://ehol.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack ska du ha!:)

2009-09-07 @ 11:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0