Simhud mellan tårna

Riktigt fint väder idag. Det gillas. Måste nog sticka ut snart. Ska nog gå ut och plåta lite vid älven i eftermiddag. Ska nu skriva klart helgens jobb.

I går gjorde jag något trevligt som jag inte gjort på åratal tror jag. Jag var och simmade på Edda! Det var riktigt kul. Blev flera längder och det känns att det är en bra träningsform. En stärkande sådan. Ska nog fortsätta att gå och simma lite oftare. Kan ju inte bli mer sällan än vad det varit nu. Mer än en gång per år ska man väl mäkta med. Sedan kan man ju basta lite också.

På kvällen såg jag idol med Helena. Michael Jackson-tema var ju trevligt. Tur att Nicklas klarade sig kvar!:) även om jag inte tycker han gjorde något speciellt bra framtränade igår så får han inte åka ut. Erik har tror jag väldigt goda chanser att ta hem hela alltihopa. Och det är han iaf än så länge värd. Duktig är han. Har ju funderat på hur länge idol egentligen ska kunna hålla på. Men det är alltid popis och det diskuteras överallt och jämt. Man kan alltid säga nåt om idol, så ett tag till håller det nog på. För mig är idol lite hatkärlek.

Alltså ooo! Jag kan knappt lägga ifrån mig boken. Harry Potter är så spännande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0