Musik, music .. aja - love it

Tidig lunch. Pytt i panna. Addade lite falukorv. Det blev gott.
Musik i öronen. Har laddat ipoden. Äntligen är laddaren återfunnen. Vill uppdatera den. Känner du att du har nån bra låt att dela med dig av? Skicka till mig;D
Träning ikv.
Läsa.
Shoppa.
Vad blir det?
Läst bloggar. Det är kul.
Aja.
Vet inte riktigt vad jag ska göra.
Fryser lite.
Vill ha en annan desig på bloggen. Vet inte hur man gör.
Vill skriva intressant och underhållande på bloggen. Vet inte hur man gör.
Ska öppna spotify.
Ska spela piano.
I'm gonna write you a lovesong. Den är bra att spela på piano.
Come together är bra. Beatles är bra.
Just det. Måste bestämma mig hur jag vill ha möblerat i mitt rum. Så hyllorna kan komma upp. Så jag får börja fixa fint därinne. Med mina ramar osv.
Just ja! Jag ska göra en ram med en text. Kanske den bästa sångtextmeningen jag vet just nu.
Solen skiner. Det är härligt!
Kanske fota.
Musik är livet.
Nä, nu ska jag gå och fynda. På affärerna här in the neighbourhood. Stort utbud. Not. Men vissa av dem är roliga att gå och spana i.
Sen ska jag spela piano.
Sen ska jag göra en fin text av den bästa låttexten jag vet just nu.
Sen ska jag läsa.
Sen ska jag träna.
Jag vet iaf vad jag ska göra.
Det är fint väder. Det är härligt.
Ha en bra dag!
Hahaha tralala
Hej:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0