London vs Umeå

Snart bär det av mot sydligare breddgrader. Till Umeå närmare bestämt haha. Det blir hotell, shopping och jazzfestivalen. Blir trevligt. Kul med en liten tripp såhär mitt på hösten, fredag-söndag. Då pappa och Petter åker till London med deras polare och ska gå på fotboll osv åker jag och mamma till Umeå. Nästan lika bra som London *host*. Jag ser iaf fram emot det. Det ska bli kul att gå å lyssna på jazzfestivalen och se vad det är för några som lirar där. Sedan hoppas jag hitta en vinterjacka/kappa (inte typ skidjacka-stuket). Och en bra grej(er) - hotellfrukost! Typ lyyyx, plus att middag ingår! Vilket hotell. Och som om det inte var nog: gratis våfflor skulle man också kunna få;) haha halelujah!

Nu snöar det för fullt. Fast flingorna smälter direkt de landat på marken.. Undrar när de kommer att stanna kvar. Är som sagt lite sugen på att det ska snöa ordenligt. På tal om snö. Ett tips för skidintresserade, både av alpint och längd: gå på skidmässan på Forslunds i helgen (lördag och söndag). Där kan man hitta utrustning till vintern. Det brukar vara mycket trevligt.


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: ethel

Hoppas du hittar något! Finns många snygga jackor på H&M :)



SV: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag vill ha alla projekt runway avsnitt så man kan kolla jämt! Kayne i de här avsnitten! Han är så söt! Finns en på min skola, som går i tvklubben som ser ut som han! Haha jag stirrar xD

2009-10-23 @ 15:14:36
URL: http://ehol.blogg.se/
Postat av: ¡¡MADRIDBABE!!

Hej dud3!! España es supér!!! Chicos guapos en cada calle!!

2009-10-24 @ 22:20:36
URL: http://poisongirls.blogg.se/
Postat av: Elin

E:Det blev faktiskt en jacka från HM;)

Jaa hur bra skulle inte det vara?:D jag vill bara syyy



H:Härligt att höra, fortsatt lycka till med resan och allt. Hasta la vista! (eller nåt..?:P haha)

2009-10-26 @ 20:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0