I like my new room

I går blev det äntligen att jag möblerade om i mitt rum. Har ju funderat på hur jag vill att det skulle se ut men var inte ritkigt säker ändå. Men nuså. Först var jag lite tveksam, men redan är jag nöjd med resultatet. Det ska bara upp ett par hyllplan från IKEA på väggen och så lite tavlor. Kan nog bli finfint. Särskillt nöjd blev jag faktsikt med bokhyllan, som jag övervägde att inte ha med överhuvudtaget. Men med lite ny organisation och ytterligare ett hyllplan insatt så blev det riktigt bra. Kirrade min gamstereo så nu blir det mer music och radiotoner in tha(t) room.

För övrigt stort tack till ni tappra som läser min blogg!
Ska bättra mig på att göra uppdateringarna roligare.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0