Harry Potter och dödsrelikerna

Jag har ju nämnt ett X-antal gånger att jag läser den sjunde och sista Harry Potterboken. Och nu har jag läst ut den. Helt underbar bok. Jag kan verkligen verkligen rekommendera den! Alla känslor blev inblandade då man läste den. Den var grymt spännande. Jag skrattade och grät, jag blev nervös och uppspelt av spänningen i boken. Gryyymt bra bok! Nu kanske jag då ska ta och läsa bok 2-6 som jag ju då inte har gjort än..:/ :] jag ser fram emot sjunde filmen/-erna rättare sagt. Men frågan är hur man ska kunna hålla sig mellan första och andra delen. Aja.. nu ska jag leva på boken ett tag. Helt underbar som sagt.

Jag vill påstå att detta är den bästa bok jag har läst helt enkelt!







+++++++++++++++++++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0