En rosa plastmugg

Veckostart. Höstlov. Idag kände jag en uns av saknad av Anderstorpsskolan, jag tror det är första gången sedan vi gick ut som jag kände ordentligt att jag vill vara tillbaka där faktiskt, en dag bara det skulle vara lite roligt, som det var då. Annars är jag sugen på att börja plugga på universitet/högskola, men det gäller ju bara att komma vad man vill läsa.

     


En bild på min mugg. Framkallar minnen...:P
En rosa plastmugg. En för vardera SKMJ:are.
 

skratta eller gråta? :P



Har gjort snickerskakor á la Rilli. Muchos goooda! Men man behöver inte tänka på vad som är i. (Bland annat socker, sirap och Nutella.. say no moore hah) Ät och njut summerar jag. Sockerintaget får man inte tänka på. De är bara godis-goda!

Hyllorna är på plats och jag har börjat "dekorera" på dem. Blir lite finare känsla i rummet. Blir nog bra det. I kväll kommer grabbarna hem från England. Hoppas de har tagit mycket bilder och kanske har med sig lite presenter, det kanske jag inte riktigt tror så hårt på, men jag hoppas!:] hah. Hoppas de var på Abbey Road och kikade, de hade ju med sig iaf ett Beatlesfan som ville gå dit. Återstår att se och höra..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0