En produktiv morgon

Såklart vaknar man väldigt tidigt då man inte måste. Jag är idag ledig, har jobbat onsdag, torsdag, fredag, lördag(frilans), måndag tisdag och onsdag. Det har vart bra! Och när man har jobbat är det ju betydligt skönare och roligare att vara ledig än då man bara går ledig hela tiden tycker jag!! Jag vaknade ändå tidigt fast jag hade tänkt ha en härlig sovmorgon. Jag försökte somna om men det kunde jag inte så jag drog mig ett tag sedan gick jag upp, kollade på vakna med the voice och åt frukost. Sedan blev det fart på gumman. Jag har städat mitt rum och rensat garderoben och klockan är bara elva och jag har säkert suttit här vid datorn en halvtimma. En porduktiv morgon helt enkelt. Och det känns bra.

På tal om vakna med the voice så var Katrin Zytomierska där och skvallrade. Hon skulle berätta att det var ett nytt kärlekspar som var värsta smaskiga skvallret. Det var iaf att Kenza skulle vara ihop med Rami (nån skivproducent(?) ) eller iaf ett de hade en "fling". Och till och med jag visst typ att de bara var vänner, för så hilma ofta läser jag inte kenzas blogg och inte är jag insatt i stureplan heller. Så var tvungen att kolla in på hennes blogg och se om hon hade kommenterat det och jo, mycket riktigt det hade hon. O en annan sak, är inte Katrin Zytomierska lite lik Amy Winehous? Ibland tycker jag de påminner lite om varandra.. ( O vart håller egentligen Amy W. hus nuförtiden?)

     


Efter lunch ska jag äntligen leka med mina bilder! Sortera, klistra, titta, in i album osvosvosv :D:D:D


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0