Avslappningseftermiddag efter turboförmiddag

Phu.. har sprungit/cyklat som en skottspole runt stan idag. Är helt slut. Äntligen har jag lämnat ut mina CVn och ansökningar till olika ställen i Skell. Sedan var jag faktiskt inne på arbetsförmedlingen och skrev in mig. Fick massa massa info om olika gejer som jag ska göra för att underlätta mitt arbetssökande. Måste smälta all information. Det gick fort och var mycket. Men alltså..jag vet inte om det är fördomarna som bubblar upp men jag kände mig helt lost och nedtryck när jag kom dit. Inte av någon där, bara allmänt av mig själv. Varför det?? Man borde känna sig nöjd att man gått dit och tagit tag i saken att söka jobb, det bevisar ju att man vill någonting, inte bara dega hemma i soffan. Hur som helst så hoppas jag ju såklart nu på att någon slår mig en pling om arbete. Håller tummarna. Efter massa om och men och att jag varit sur och trött och besviken på mig själv att jag alltid skjuter upp sånt här, har skjutit upp att göra klart och lämna ut CVn länge nog nu tycker jag, kan jag nu bara vänta och hålla koll på af,s hemsida. Jag måste måste måste och ska ska ska och vill vill vill bättra mig med sånt!!! Nu. Omg.

Var inne på Myrorna på hemvägen. De hade mycket roligt. Ska nog gå dit i morgon (och ha med mig börsen..!!) och se om det bli några inköp. Men nu ska jag ta en go' bulla (bulla=världens fulaste ord!) och ett glas mjölk och slå på Twillight! Nu ska jag se den! *tiiidig Elin*. Kommer sedan med ett utlåtande, hör väl till de få som inte har sett den än.


Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0