Ända till Finland, nästan

Vilket väder det är idag. Snacka om höst. Regn och rusk och nu också snö! Väldigt snöblandat regn/regnblandad snö men i vilket fall som helst helst klart snö. Inte kul att vara ute i väder som detta, och det har jag heller inte varit. Min utomhusvistelse idag har varit att gått runt garagen. Inte ok. Men som sagt at vara ute i detta vädret..inte så skoj.

Igår bar det av till nordligare breddgrader. Nästan till Finland till och med. Haparanda närmare bestämt. Typ hundra meter, eller vad kan det vara?, över till grannlandet. IKEA var iallafall huvudmålet och det blev en trevlig utflykt. Köpte några hyllor till mitt rum, ramar, två härliga kuddar och lite småsaker. Skopunkten fick ju också ett besök och bilen var fylld av inte mindre än jag tror det blev fem par skor, ett till mig, ett till Camilla och inte mindre än tre par till Malin, mor var den enda som inte hade med sig ett par hem.

     
Fikapaus i bilen año 2009.        Malin taggar stoorshopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0