Till Umeå ba sådär typ

Blev en tur till Umeå idag. Lillebror styrde upp. Han skulle köpa en vinterjacka, likaså mor. Så jag, bror och mor åkte till stoorUme i helgen då det blev att jag jobbade på söndag(imorgon:P) Jag hade väl inget speciellt direkt som jag skulle köpa, men det är ju alltid kul att åka på en liten shoppingutflykt. Fast jag letade faktiskt efter nåt svart fin att ha på benen, typ en kjol, byxor, leggins osv.. Jag híttade mig ett par byxleggings iallefall på Gina T där det var massa folk, kö till provrummen och kö till kassan uäh. Sen köpte jag mig ett par härlig byxor. Och färgen var, okej håll i er nu, LILA. Hahahahehe. Min lila period försätter acclerera. Men jag gillar lila;) Lila chinos hur som haver, och de var billiga:)

Ikväll blire att se Kommisarie Lynley hos Helena. Deckarna förtsätter ändå fast det är inte sommar, det är ju bra:) Morden i Midsomer både på TV8 och TV3. Även fast jag tycker det blir extra bra på sommaren, för det är då man absolut ska se "Midsomer Murders". Dock slutar det väl aldrig gå deckare. Repriser är det väl hela tiden. Poirot, Morse, Foyles War osvosv.


Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0