Novemberonsdag

Spänd vänstervad av lite träningsverk. Känner lite efter tantgympan igår på träningen. Supertantgympa kanske man borde kalla det, för det är många stålgummor och stålgubbar där. Träningen är jobbig. Det är imponerande. Kul och jobbigt, bra träning.

Idag har jag vart på stan med Fridaw. Vi testade "det nya stället" Coasters, som öppnat i gamla Kåffe in. De hade bra mat. Trevligt. Jag köpte mig ett par ljusa jeans. Och en hitsbok så nu kan jag klinka nya låtar på pianot. Kanske mor går in med en sposring där eftersom hon sa att jag skulle köpa en.. hihi:)

Och vädret fortsätter vara tråkigt. Verkligen tråkigt. Det känns som om världen är svart-vit när det är såhär mulet och duggregn. Typ regn som är mindre än duggregn fast man bli blöt ändå. Snön är välkommen tillbaka.


Trevlig kväll:)


Kommentarer
Postat av: ethel

Kan du inte visa vad du hållerpåoch syr?Blir så nyfiken :D



SV: Köpte den! Lite stickig men helt ok. Det blev en till också, ska lägga uppbild sen! KRAM

2009-11-21 @ 16:13:46
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0