November 2009s sista dag

I morgon är det december. Tiden går ruskigt fort. Helt otroligt. Och mörkt är det. När jag steg upp i morse var det mörkt tyckte jag (det hade ljusnat men var ändå mörkt, satt säga). Och redan klockan två var det i princip kolmörkt ute igen. Världen är svart-vit var och varannan dag nuförtiden med detta väder. Jag hoppas att det kommer lite snö snart så det bli lite ljusare. Första advent var det alltså igår och första december i morgon. Jag har dock inte rätt advents/december-feeling, det skulle nog också underlätta om det kom lite snö. Julbordet igår var förensten väldigt gott! Behöver inte äta några översrivet stora måltider den här veckan om man säger så..

Julkalender. En tradition så man måste ju se hur den verkar. Pierre Lindstedt är ju med så den har potential;) Men jag tänker se min favvo iallafall. Jag kör med ett Greveholmavsnitt för säkerhetens skull. Och eftersom jag är en nörd av den julkalendern tänker jag dela med mig av den också. Väljer ut några gobitar ur varje avsnitt och skickar med ett klipp ibland, och lägger ut på bloggen.

Hängde med Helena idag. Hon gjorde affärer i damsugare. Det roliga med den hon köpte  var att det följde med en skiva som man kunde spela medans man städade. Ganska värt egentligen:)!

Är dålig på att ta med bilder i inläggen nu för tiden. Ska bättra mig. Håll ut!:]


Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0