"Make it work!" ~Tim Gunn~

Älskar att de kör Project Runway repriser på trean. Snart är den pågående säsongen slut och jag hoppas de fortsätter direkt med en ny. Jag bli så sjukt insiprerad av det programmet. Jag vill bara sy egna plagg och klänningar och kunna sy värsta bra. Och.. min inspiration har jag satt i bruk. De senaste dagarna har jag sytt i knappar i en kjol som jag påbörjade för åratal sedan, jag har börjat med en klänning som bara fattas att få dragkedja. Sedan var jag igår på stan och köpte mönster och tyger till ytterligare två toppar. Jag gillar verkligen att gå i tygaffärer och titta på olika fina tyger och färgglada sidenband osv:) Får se hur de här grejerna slutar vid.. någon toppdesigner är jag inte. Men det är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0