Dags för dans

Ikväll ska jag och mina sköna lila byxor gå på dansföreställning på Nordanå. Josse, som är back in town, skulle då också dit. Det ska bli mycket skoj. Det är, Torsdag 26.11 kl 19.00 | The Last Battle med Beef Noodles | "Bounce" | 60 kr | biljetter se nedan | Nordanåteatern"Crouching Tiger" möter "Bounce".
Det ska bli väldigt roligt att se, jag hoppas och tror att det kommer bli bra. Jag längtar. Mer dans blir det också i morgon. Station blir det då. Och då ska de inte få säga att det är fullt så vi inte kommer in än en gång, då blir jag arg. Jag och Frida har bestämt att vi ska gå dit i god tid så det inte kommer inträffa igen.

Gårdagens vila var över idag, har vart ute och sprungit distans. Var ändå skönt. Nu har jag letat recept på något adventsinspirerande att baka. Har tänkt baka i morgon. Det bli nog mjuk lingonpepparkaka. Det lät smarrigt och inte så himla avancerat faktiskt. Men jag undrar, "pepparkakskrydda".. finns det rent av en speciell krydda som heter så, annars tänker jag mig att pepparkakskrydda är de olika kryddorna man blandar ihop som gör den speciella pepparkakssmaken. Måste åka och inhandla lite saker imorgon, bland annat det, då ska jag minsann undersöka hur det ligger till.

Nu ska jag titta på Project Runway, går mot ännu en final. Dags att se vilka som får visa sina kollektioner @ Bryant Prak denna gång. Men är rätt säker på att jag kommer ihåg vem det är som vinner;P Den 6 december börjar äntligen en ny säsong! Även fast jag skarpt gillar att de visar repriser av de gamla säsongerna nu!:) Just ja, göra köttfärslimpa måste jag också göra.. inte lika skoj.

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0