Känns scenariot igen?

Ajaj varför ska detta typ alltid hända. Sitter och ska göra klart en bokredovisning till i morgon, ska argumentera varför ens författare (i mitt fall Stig "Slas" Claesson) ska få Nobelpriset i litteratur. Har lite kvar att göra och nu har jag fastnat. Kollar runt på nätet och koncentrerar mig mer på det jag lyssnar på än vad jag egentligen ska skriva om. Just nu äre mix megapol och jag måste bara undra vem det är som kommer på och gör alla reklamer som går på radio, dom är quite enerverande....... hur många gånger har man ine hört "Furniturebox.seeee" eller "När guld blir pengar, sms-guld" ooäah! Hur som helst så ska man alltid dras in på andra grejor när man pluggar. Word har ibland en kraft som liknar baksidan av en magnet, att det skjuter ifrån sig sakerna istället för att dra dem till sig om ni förstår..?:P

Vi var några som var politiskt engagerade idag och var och lyssnade när det snackades eu-val på torget. Rösta den 7 juni äre alltså som gäller. Jag vill rösta och jag hoppas att jag vet vad jag ska rösta när dagen kommer. Inte nu på söndag men nästa alltså..

back to work ... !
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0