Uppdaterad inför söndagens val, det var på tiden..

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och börjat söka lite fakta om EU-valet på söndag. Och jag har nog bestämt mig för vad jag kommer rösta på. Det känns bra att få ett "genrep" inför nästa års regeringsval. Då vet man förhoppningsvis mer hur man gör och så kan man förhoppningsvis lite mer om allt i politisk väg. Jag har egentligen aldrig varit så egnagerad i politik, men nu vill jag rösta när jag får, även fast jag inte vet så mycket som jag vill och kanske borde/behöver göra (?). Äh, bara man vet varför man röstar på det man gör..

Såg musiks vårkonsert i går, fint och bra blandning. Ledig dag idag. Gött. Fika med Fridav, blir kul. I morgon veta betyg i SvB vilket kommer bli mycket spännande allt kan hända känns det som. Minibrännbollsturnering ikväll kommer nog bli sköj, och i morgon klassfest igen hoppas det blir lika kul som i tisdags i Ragg det blev lyckat. baraenveckakvarnu.
i ragg
SKMJ3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0