Vaaarmt ! :) :)

Ah, vilket väder! Snälla gör att det stannar hela sommaren. Alltså det här börjar bli värsta väderboggem, det var väl inte tanken precis.. men de e sommaaaar!!
Haha alltså ja..för att fortsätta lite på gårdagens inälgg kan jag säga att jag sover i en röra (lätt uttryckt). Sägen är som sagt såld och hämtad. Hantverkarna håller på med badrummet på övervåningen och därför är massa grejer från hallen instuvade i mitt rum, jag har grejer från skrivbordet på golvet och jaa allt är en enda blandning.  Var tvungen att fota det bara för att det är så sjukt mycket grejer där. Vet inte ens om jag vågar visa bilden.. Själv sover jag på madrass på golvet mitt i allt detta. Har inte kollat på/köpt någon ny säng, men jag har ingen brådska med det, jag vet ju att jag kommer få en ny säng nu äntligen så bara det är jag glad för. Hittade min affish på Kimpa (kim källström), måste kanske göra nåt med den så den inte bara ligger ihoprullad, aja..den dagen. Det får bli Timbuk istället för ett rörigt rum.

Taggar till att se honom i Piteå::::


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0