Jag är optimist. Vädret kan man prata om i evigheter.

Väder, väder, väder....alltid detta väder. Kollade in på SMHIs hemsida och kunde bre på ett smajl. Den prognosen visade ett HELT OKEJ väder på torsdag!
Balders vädersida visade också ok väder, men då stod det också kanske regn, vilket dirket gör mig orolig.
Men jag väljer att tro på SMHIs prognos samt SVT och TV4 igår. Det ändras ju hela tiden, men jag är optimist idetta fall, det kommer bli bra väder. punkt.



Tjoho det bli smörgåstårta till lunch! Bror får sommarlov nu så därför ska det firas med go'lunch/sommarlovslunch-smarre smarr!

En go' sång med lovley Mando !! 
/> ps. Tack för hjälpen Camilla 

Kommentarer
Postat av: Ethel

Hm jo, jag tycker nästan det, Kortos kollektion tyckte jag inte hängde ihop så bra.

2009-06-10 @ 11:38:43
URL: http://ehol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0