H2O

Vatten, vatten, bara vanligt vatten.




Tjäna pengar till klubben ikväll. Vägstädning av E4 mellan Skellefteå och Byske. Hej iPod, du blir min goda vän under dessa timmar. Ska även fundera ut min superman-outfit inför morgondagen helt lila är mitt tema. Kan bli skoj men jag kommer inte se klok ut! haha. Men de här sista veckorna i skolan då hör det väl till. 
Telefonförsäljare förstör min dag (ursäkta den negativa stämning jag troligtvis skapar nu). Alltså de senaste typ två veckorna har det ringt säkert fem stycken från "uppdrag av Telia" på en tid då dem de söker inte är hemma. Fråga: kan de ens tänka logiskt? -om de vill ha tag på en förälder varför ringer de två-tre på en vardagseftermiddag? just precis mina föräldrar är på jobbet då och tänka sig, jag vill inte prata med teliadudsen en enda gång till. Kan de inte tänka ett steg längre och ringa vid en annan tidpunkt och tjata om det nu ska vara så nödvändigt, för känner jag mor och far rätt, kommer de ändå att tacka nej. Jag undrade vad saken gällde och han från telia berättade sitt erbjudande och undrade om de var intresserade av att spara pengar. Det tror jag nog att de är, men är nöjda med bredband och abonemang och allt vad det var, det som redan finns, sa jag. Så svarar han igen att det måste de själva bekräfta och sedan "Ja då får du ha det så kul då idag". VAVAVAVAVA lägg av teliadude, jag är inte fem år. Han vart störd på mig och jag blev störd på han. Vädret är iallafall bra idag med även om det inte är lika varmt som igår. Är det sol blir man glad. Igår var det ju verkligen en härlig sommardag, varmt soligt och varma vindar. Var på jobb i Avan/Munkviken för att skriva om en orienteringstävling och jag säger bara tack att vi har AC i bilen:)

peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0