Fordons 4life

Bännbollsturnering idag.

De tappra var:

Sandra, Sussi, Angelica K (skymd), Jennifer, Amanda, Camilla, Josse, Elin, Maria, Angelica H


norran.se

Vi vanne en match, yey!:D
Det bli mkt studentsnack nu. Men det är ju once in a lifetime! Tröttheten börjar visa sig efter dessa veckor, men än är det inte slut än:) Idag inhandlade jag de sista sakerna och klänningen håller på att läggas upp. Det artar sig. Nu är det bara att ta vara på de sista roliga dagarna samt be till vädergudarna på sol och uppehåll. Såg idag att det skulle bli varmt på torsdag, inte molnfritt, men rätt varmt, jag tycker det bådar rätt gott. I afton har det kommit några droppar, men jag hoppas verkligen att det gjort sitt och drar bort. Tänk att man är så beroende av vädret ändå, särskilt en vecka som denna, men egentligen alltid, humöret ändras ju beroende på vad det är för väder. Nu ska jag göra ett städningstag och sedan åka till Ainas och äta glass med klasskamraterna. *Käre gode gud, gör så att det är bra väder på torsdag.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0