Business

Äntligen har jag sålt min säng! Och fort gick det. La ut en annons på blocket i söndagskväll och fick sålt den på tisdag. Idag kommer köparen och hämtar den. Ska bli riktigt nice med en ny riktig säng i normal höjd, där man inte känner bottenplankorna i ryggen. Okej, kanske jag överdriver lite med ryggplankorna men..ni hajjar. Jag har faktiskt vaknat med ryggont många gånger och jag hoppas det ska bättra sig med en ny säng. Mitt run känns mycket större nu än tidigare. Det är verkligen övervägande fördelar detta hära.

Jobbet fortsätter. Det har flutit på bra nu och det är mer att göra vilket jag tycker är kul, det är inge vidare då man bara sitter. Testade kaffeapparaten idag höhö. Man hör alltid folk som kommer dit och tar en kopp. Men ingen höjdare inte! Tog först en kopp kaffe latte men det var starkt som tusen, det gick inte att dricka fick hälla ut det. Sket i kaffet och tog varm choklad istället, bättre men ingen hit det heller. Märktes att det mest var fakechoklad med kakaopulver typ. Aja får give it a try en annan dag. En sak är synd..det är lite surt att sitta inne vid en dator i långbyxor när det är tjugofem grader varm utanför, nice det vore om man kunde sitta på en terass och jobba. Men jag ska absolut inte klaga! jag har ett jobb som jag gillar och framförallt har jag ett jobb. Hoppas värmen fortsätter hela helgen så man kan vara ute och njuta av den i fulla drag.

Måste ju gratuera min kompis Helena som tog körkortet igår! Såklart firades det med en tur till Bersan och megaglassarna. Grattis grattis igen!

Oh, nu har vi ett nytt badrum!! Det var verkligen i behov av en renovering och nu har det skett. Det andra är påbörjat så snart kommer båda badrummen vara råfrääscha. Känns väldigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0