Tjo!

Helg igen. Till veckan ska jag jobba kvällar hela veckan så det blir lite spännande. Det är rätt lugnt nu när alla fotbollsserier har uppehåll så det kommer förhoppningsvis inte vara så stressiga kvällspass och det känns bara bra eftersom jag inte jobbat kväll själv tidigare. Det blev en tur till stadsfesten trots allt igår, är inget fan av Skellefteås stadsfest. Men kvällen var trevlig ändå. Det spelade ett bra cover-band i Johanna i Parken-tältet som körde "Alla vill till himmelen" (bland annat! Deras reportoar var både bred och bra) och det fick mig att börja längta reält till att se Timbuktu, himself, i Piteå i slutet av månaden.

Jag har kommit på ett "sommarprojekt" som jag ska göra. Har ett ,typ, album med svarta sidor i som jag ska fylla med snygga sommarbilder från denna sommar. Kan bli fint tror jag.

Vet inte varför, men precis slog det mig att jag måste kolla upp vad ett band heter som vi var och kollade på med klassen på Nordanå någon gång under vårterminen (tror jag?)... De var en slagverksgrupp med inslag av teater som var sjukt duktiga! Föreställningen kunde man verkligen digga till, man var impad och kunde skratta tills tårarna rann. Vad var det dom hette?! KOMODO hette de och förställningen Kabaré Kalabalik. Kolla in, superbra, det svänger! Såg att de tydligen varit med i Talang (tv-programmet).


ruskilgt skickliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0