Timbuk2

Vilken kille! Bra show. Dans, glädje, värme, bra musik, cool stil. Underbart, bra jobbat Jason D.

Kolhydratuppladdning-socker och vatten. Bara några minuter kvar. Börjar bli lite trångt. Alla taggade. Det ska bli dans och glädje. Där kommer Damn. De börjar spela. Där kommer han. Där är Timbuk. Nu börar det. Känn pepp pepp pepp.

Det var trångt och det var varmt, det var svettigt. Men det var framförallt värmande musik, dansant folk, det var stämning, det var konsert. Man var omgiven av idioter men också väldigt shysta människor. Timbuktu, och Damn, glänste. Det var en bra kväll.

Imorgon är det tillbaka till verkligeheten men tills dess ska jag fotsätta att glida på Timbuk-vågen, eller föresten jag surfar på den lite längre än så också, det är inte var dag man är på konsert med Timbuktu så det kan man nog njuta av ett bra tag till.

"Jag vill bara dansa"
            "Det kommer ordna sig, det gör det alltid"
                          "Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen"
                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0