Stressig press

Har nu fått känna på journalistikens baksida, ialla fall en av dem - stressen. Igår blev det en lite stressig kväll och jag känner att ibland orkar jag inte ha så mycket ansvar, det kan lätt bli tungt och prestationsångesten bubblar fram. Men jag är ju inte så rutti än och man kan vrkligen använda klychan (?) att lära sig av sina misstag, för det är vad jag gör. Aja shit happens och ikv tar jag nya tag, hade en dålig dag helt enkelt men det ska man väl också ha ibland..

Har ett och ett halv Morden i Midsomer-avsnitt att se, plus ett avsnitt med Montalbano, passar ju bra på dagar som denna. När man jobbar på kvällarna missar man mycket på tv. I tisdags var det typ den ultimata tv-kvällen upptäckte jag. Morden i Midsomer, So you think you can dance och massa program om Michael Jackson plus att vädret var ett riktigt tv-tittar väder då det regnade och var grått ute. Haha är man tvholist eller? börjar låta som det=inte okej va.
Men först och främst ska jag nu gå ut och ta mig en promenad till Myrorna (+lite till) och se om de har några trevligheter att bjuda på.

För övrigt är det nu bara en vecka kvar till Trästock! Men jag börjar redan ha ångest över att sommaren snart är slut, inte bra jag vill inte att den ska vara över!! Sommaren är kort. Måste ta för mig då solen skiner, dock gör den ju inte det idag.


Kommentarer
Postat av: Din dud3

Inte fett med najs liksom..Hallå, vi måst träffas nån dag å planera inför onsdag :) Det ska typ va bra väder och jag är vrålpepp på att fara till avis å bada!! See ya :P

2009-07-11 @ 21:28:07
URL: http://skolspoket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0