Namnsdag

Namnsdag idag jupp. Brukar aldrig fira det nå märkvärdigt. Det blir en cykeltur till Bersan och äta glass ikväll. Idag lunchade jag med Frida på Waynes.

Har cachat in en hel del vuxenpoäng på senare dagar. Fick mail från Skidklubbens orförande att jag var kallad till styrelsemöte och idag kom det ett brev i posten om pension! Samt att jag fått lön i dagarna, känns alltid lite vuxet att få in lönen på kontot.

Orienteringen blev ett riktigt långt träningspass, jag och morsan var ute en och en halv timme. Men jag måste ta tillbaka lite av det som jag skrev sist om att en vanlig ojggingtur är mentalt nedbrytande.. Jag tycker det är tråkigt att vara ute och springa, och framförallt innan man har kommit sig ut. Men när man har kommit in i flåset kan det vara som terapi. Jag tycker att träning i allmänhet funkar som terapi.

Sim-VM går nu, det är lite skoj att kolla på tycker jag. Simmästerskap är en typisk sommarlovsgrej att se på tv, har alltid varit, OS, VM, EM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0