Ledig

Åh, äntligen ledig! Efter en nio dagar lång arbetsvecka är jag ledig några dagar och det känns skönt, som en minisemester. I söndags var det en quite lång dag, jobbade inte åtta, inte tio, utan tolv timmar, gick bra men som sagt, en ganska lång dag. Skulle egntligen vara ledig ända till söndag men ska göra ett inhopp på fredagkväll. Hoppas att det är en chill kväll så jag ka hinna se lite av Amber Oak som spelar elva på trä. "Firade" ledigheten lite med att köpa en kjol, en svart med rosor på och hög midja och så ska jag träffa några "skidisar" och grilla och kanske bada lite. Imrogon mer bada då det bär av till Avan och jag såg på yr.no att det skulle bli uppemot 25 grader imorgon, hoppas det vänder nu och blir värme igen hela helgen och hela nästa vecka.

Och....vad jag längtar, bara två dar till trästock nu. Jag har inte någon som jag har planerat jättemycket att se i år, men det är också det som är grejen med trästockfestivalen, man hittar alltid någon bra som man gillar utan att man visste det. 

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sisten i vattnet i avis är en skorv!!

2009-07-14 @ 21:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0