Det finns hopp för kiorran!

Det finns hopp om blå kiosken. Det var en där och målade igår så jag var tvungen att sticka in huvet, skrämde typ slag på honom därinne.., och fråga vad det var på G. Möjligheterna finns att den kommer reopen s'at säga. Håll alla tummar ni har. Hoppet är det sista som överger en, heter det va?

Hade tänkt göra en längre uppdate, minns dock inte på vad.. Blev att kolla runt på bloggar istället. Samt göra en telefonundersökning, var roligare än vad jag trodde. Har annars väldigt svårt för telefonförsäljare. Ska iaf ut och springa nu, eller orientera!:O Jag tror det kommer bli kul. Det är bra för då har man mål att springa mot inte lika metalt nedbrytande som en vanlig joggingtur. Min träningsmängd är inte vad den borde vara. Måste verkligen bättra mig n-u. Men lite nya idéer gör alltid susen. Som orientering tillexempel. Och igår när jag gick en liten prom härrunt så gick jag förbi tennisbanan vid skogs och då kände jag lite inspiration att spela tennis. Inte för att jag kan, men det är typ kul och om man lär sig blir det nog ruskigt bra träning, så det blir nog det nån dag. Fler tips välkomna;) Sedan kan man sätta sig med mjölk och en kaka till So you think you can dace.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0