BTW!!

Nu har jag äntligen en ny säng! Idag ska den monteras så jag kommer nu äntligen kunna sova i en riktig, normal säng. De senaste veckorna ha jag sovit på golvet och i min bäddsoffa. Soffan har en tendens att börja gnissla efter att man sovit några nätter i den och det är inte det skojigaste, man vaknar typ när man vänder på sig.

Igår blev det då ätligen dags för trästock. Såg lite Noice, John ME, Chicagojazzen, International Noice Conspiracy (blev det rätt?). Ikväll blir det då alltså jobb och sedan ska jag skynda mig till Nordis och möta upp med Frida och Jennifer för att se bl a Amber Oak. I morgon kan jag helt lugnt se vad jag vill hela dagen haha. Dock kommer man typ bo på Norandå om man ska hinna med allt, aja det kan det vara värt!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0