We sing. We dance. We steal things.

Idag inhandlade jag min sista julklapp. Jag är klar och det är drygt fem dagar kvar till julafton. Helt otroligt. Jag som brukar köpa de sista klapparna 22a/23e. Igår var jag på stan o fikade och shoppade med Frida W, då hittade jag den näst sista klappen och nu så idag, klart! Men jag har fortfarande ingen julkänsla. Jag hoppas den kommer snarast. Kanske den kommer med julklappsinslagningen, fast gärna innan. Att slå in julklapparna är något jag tycker om. Jag vill gärna ha några att slå in på uppesittarkvällen det måste jag nästan ha, det är stämning. Men jag slår gärna in några innan också, för det är kul. Så jag får sprida ut inslagningen så det går att njuta av den längre;P Igår slog jag in två stycken, så jag har minsann börjat lite smått. Nu ska jag spara mig några dagar.

Ska minsann göra tävlingspremiär imorgon. Det var egentligen tänkt att tävlingen skulle gå idag men det flyttades p g a kyla. Så i morgon blir det ist. Hoppas det inte blir alltför kallt. Får se hur det kan gå.. Har bara skatat 2-3 gånger i år så.. Men men, det är bara att ge allt vad man har. Premiären ska ju göras någon gång.

Idag önskade jag denna låt till musikhjälpen:



Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0