Julkänsla välkomnas

Å nej, det blev inte Erik och Tove i final i idol! Jag hoppades och trodde att de skulle vara de två som skulle gå vidare till final. När det i stället stod mellan dem två vem av dem som skulle få gå dit känndes det som att det kvittade om det blev Erik eller Tove som får möta Kalle. Erik blev det alltså. Och det känns ju i alla fall bra att Erik är i final. Han måste vinna. I och för sig har Kalle kanske utvecklats mest av alla, men ändå, Tove och Erik skulle vart finalisterna tycker jag.

Ytterligare lite snö har fallit under natten. Fin fint. Fast inte att cykla..

Jag borde verkligen börja tänka på vad jag ska ge till alla i julklapp.. Det är ändå bara 19 dagar till julafton. Nu börjar snart julruschen på allvar. Man springer på stan stup i kvarten, kan vara både trevligt och jobbigt. Det är skoj att göra en seriös julklappsshoppardag. Man går på stan för att endast inhandla klappar, det är skoj och stämmningsfullt och man blir helt..julig!:P Och slå in julklappar, det längtar jag till! Jag hoppas bara att jag får nån julkänsla snart, det är inte så gott om den i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0