Julkalendern Mysteriet på greveholm, Del 5: EN KONSTIG FAMILJ

Staffan: Det är väl märkligt att man inte kan få vara ifred i sitt eget hem ens
Jean: Skandal.
Staffan: Och den där sprutan som den där pojken springer omkring med, jag höll på att förfrysa mig!
Jean: Det är dags att vi lär de där ungarna en riktig en läxa.
Staffan: Jahaa, det sa du igår också och du vet resultatet av det.

--------------
Astrid: Att du alltid ska hålla på med dina apparater. Varför kan du inte vara sm andra flickor? Alltså, när jag var i din ålder lekte jag isprnsessa, hårfrisörska, affär, ja, sånt är normalt, inte hålla på med såntdär.
Lillan: Så blev du ju flourtant också.
Astrid: Jag är inte flourtant! Jag är tandhygienist.
Lillan: Det spelar ingen roll mamma, alla hatar tandhygienister också.

--------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0