Julkalendern Mysteriet på Greveholm, Del 14: SKATTEN

Tjuv 1: Var kom den där blaskan ifrån?
Tjuv 2: Det är nog en lokaltidning, nån kvällstining är det då inte det är alldeles för små boksäver.
Tjuv 1: Men skit i det! Se till att få bort den, jag ser ju inte att köra.
Tjuv 2: Ska jag ta bort den får du stanna, kan ju inte kliva ut i den här hastigheten.

-------------------
Ivar: Cool kille va?
Måns: Coool.

------------------
Måns: Jag tänke dela ut några tidningar, vill du kaske följa med?
Melitta: Får jag? Gud vad roligt! Det är precis som den där Roxette-videon, Lets join the joyrideeee!

-----------------
Ivar (till Jean): Akta dig, annars går vi rakt igenom dig!

----------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0