Jag är också valscinerad

Ja..idag blev det alltså att ta den omtalada svinsprutan även för mig. Jag har verkligen inte ägnat mycket tanke åt om jag ska ta sprutan eller inte. Men nu blev det helt enkelt så. Det är i allafall positivct att jag inte kan smitta andra. Det känndes också lite konstigt att nu efter jag sett och hört / ser och hör på musikhjälpen där de samlar in pengar för att hjälpa till att bota Malaria, gå och ta ett vaccin i princip bara för att göra det. Då människor i fattiga länder kanske inte ens får vaccin för en livshotande sjukdom! Egetligen helt otroligt! I-landsproblem (?). Jag ska strunta i att klaga på biverkningarna.

Idag har jag gjort ett stort ryck med julklappsinhandlingarna. Jag gjorde en seriös satsning på julklappsshoppande idag och är nästan klar. Från en (som var beställd på nätet) till att nästan vara klar, effektivt jobbat. Det blev drama mitt på gågatan, lite hemskt var det! Ambulansen kom och hämtade en.
 
Back at Atorpskolan. Jag och Helena gick och såg musikarnas luciatåg ikväll. Det var bra i år igen. Kallt och kyligt är det ute minsann! Ikväll måste det väl ändå vara 15-20 minus. Jag kan tycka att det är härligt då det är kallt ute, men det är frysa jag ogillar. Bara att bylsa på sig helt enkelt. Nu ska jag nog ta o se So you think you can dance. Det var bra att Dave vann Hells Kitchen också:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0