Sommarvärme - me like

Älskar soligt och varmt! Blev lite badning och lite mer solning under veckan och det ska bli mer denna vecka. Vädret har ju börjat lovande idag ialla fall så det hoppas jag fortsätter. Kanske blir en heldag på stranden imorgon då jag är ledig, det hoppas jag på.

Nu har jag spelat tennis som jag pratade om. Jag och Malin var uppe vid skogs och slog några bollar i veckan. Som sagt, det är kul men jag kan inte. Skulle behöva lite träning med tekniken.. Det ska låta typ "pbah" men för mig är det mer "båing" och bollen flyger ganska mycket uppåt! Föresten grattis till Malin som blir 18 idag!

I lördags hade vi en liten gathering för Ethel som flyttar snart. Blev en trevlig kväll med hela gänget samlat. Först var det tårta och snack och fotorgrafering mm hos Sussi, sedan begav vi oss till Balzac för dans osv. Kan inte riktigt fatta att folk börjar lämna stan nu.. Det är väl nu allvaret börjar?! Ha det så bra och lycka till Ette!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0