Nauseous... - vätskebrist...?

Nu har jag provat en sak som jag aldrig gjort förut. Har länge villat smaka det och igår när jag var och handlade slog jag till - jag köpte Oreos. De ser inte så himla goda ut på förpackningen och jag trodde inte de skulle vara så svarta i verkligheten. Men jo, de var både goda och väldigt mörka i färgen. Smakade väl ungefär som Ballerina-kex, men de överträffade typ ändå mina förväntningar. Har dock inte provat med jordnätssmör till än, som de gör i Förälldrafällan. Tänker alltid på den filmen då ordet "oreos". I love oreo's, at home I eat them with..peanutbutter.

              

Har insett att det är värsta mycket rea nuförtiden, det var sjukt längesedan jag gick på stan. Men jag är inte sugen att göra det när det är så bra väder ute, då vill jag inte springa runt i affärer. Men hur som helst så bestämde jag mig för att gå en snabb repa i några affärer på lunchen idag. Jag hittade ett par härligt shorts på JC, svarta, höga, för inte ens 75 spänn. Det var värt.

Igår var jag ute och orienterade igen. Blev ute ungefär 1.45 h. Det var varmt. Men rätt skönt ändå, jag gillar orientering haha. Man blir alltid så glad när man hittar kontrollerna. Det är ju fasen som ett beroende, orientering. När man hittar en kontroll blir man glad och vill forsätta och hitta en till. Haha hur det låter.. Tänk det AA-mötet... "Hej jag heter Elin, jag är oreinteroholist". Äh, så långt har de inte gått, och ska inte gå. Jag är ju bara motionär/amatör.

Tog ett kvällsdopp igår kväll också. I samma veva som vi hämtade mamma på flygplatsen och inväntade att planet skulle komma passade jag på att bada. Blåsigt i luften, men riktigt bra temperatur i vattnet faktiskt. Så simmade några längder, blev som ett litet träningspass igen. Armarna fick sin del. Hade tänkt cykla till Sussi också för att hämt min väska, men orkade inte riktigt det efter allt motionernde så då fick det bli bil. Tror nästan jag har nån typ av vätskebrist. Har inte druckit överdrivet mycket vatten i värmen om man säger så, och igår hade jag inget vatten med mig när jag sprang.. Hoppas det går över snart iaf, inget roligt är det att gå och lite småilla.. (så då vet ni.. intresseklubben antecknar..:p)

Vem åker i SYTYCD då..? hmm... svårt, jag tror det blir Melissa på tjejsidan, men av killarna... ?? Återstår att se... Plus att det är ju landskamp idag. Heja Kimpa! Synd att Rasmus Elm är skadad.

Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0