Microsoft Office Word 2007

Det var inte igår jag öppnade ett word-dokument.
Men nu har jag gjort det iaf.
Sitter och skriver på ett reportage. Sommarbadmintonskola. Ibland går det bra, ibland fastnar man.
Word 2007 lite komplicerat ibland tycker jag. Man får för guds skull inte glömma att spara det som word 2003 dokumet om man ska kunna öppna det på de flesta andra datorer eftersom maoriteten har den versionen. Inte kul att glömma det när man tillexempel ska lämna in en fet projektrapport och ska skriva ut den på skolan, men det är bara en massa konsiga tecken.. Då blir man lite deppad.
Tänkte ju lyssna på Michel Jackson, varför har jag inte dragit igång musiken än.. haha
På tal om Michael Jackson.. En klok man: "If you want to make the world a better place, take a look at yourself and then make a change" . Så sant, så sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0