Inte riktigt slut..

Har nu jobbat sista veckan som semestervikarie, fast inte riktigt än är det över - kommer hoppa in några dagar till veckan, vilket bara är bra egentligen. Fick också tillbaka på skatten också i veckan, vilket faktiskt var en goder summa!

I torsdags cachades det in lite vuxenpoäng..Då var jag på styrelsemöte på Skidklubben, och det var fakstikt nästan roligt till och med! Fast jag kammade dock inte in alla poäng som var möjliga till vuxenpoängdskontot då jag åkte moppe dit..ha-ha..

Nu när jag har några dagar ledigt ska jag nog göra ett ryck och rensa/kolla/leta/photoshoppa lite bilder från studenten+sommaren som jag ska skriva ut. Tänkte ju som he in i ett album och kanske sätta upp några på väggen. Men dock har jag en liten fundering, och om det är någon som vet svaret, tell me! :) - Jag kan inte hitta verktyget kurvor i Photoshop Elements, det ligger inte i justeringslagret, var kan man hitta det? Det är det verktyget jag använder allra mest i PS och jag kan inte hitta det! Visst finns det i PS Elements?? Nivåer finns...

För övrigt..... Jag har kommit fram till att jag har gjort runt tolv motorsportsjobb under sommaren. I början av juli hade jag aldrig varit på Klutmarks Motorstadion förut, på en månad har jag varit där typ sex-sju gånger. Jag har lärt mig ett antal nya sporter i sommar, det är ju bra ändå.. ;)


preeeetty nervös... iiih



foto:RoineS.
Elin åker dragacing Juli09...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0