Hey Macklemore!

Ändå en go förmiddag. Har varit på personalmöte, sedan på SJ, känt pepp för europaresan och köpt en filmrulle till pappas analoga Nikon som jag ska ge mig på då jag kommer hem. Ja, det är bara .. mindre än fem dagar kvar. Tjoho! Och imorgon ger jag mig också iväg på en liten tur, fast lite kortare. Till andra sidan Vänern och Gullspång! Ska bli väldigt trevligt. 
 
Igår fick jag en otrevlig och oroväckande stickning i halsen. När jag vaknade var den fortfarande kvar så jag fick till mitt förtret ställa in combat-passet som jag sett fram emot idag. Men jag ska inte göra något som kan riskera i att bli sjuk. Jag kan inte bli sjuk till måndag. Jag kan bara inte. Så idag ska jag ta det stillsamt, dricka massa vatten och te och farfars förkyldningskur - honungsvatten, och varmt ska det va! - och ladda upp inför kvällen och något fantstiskt trevligt - MANDO DIAO på Liseberg!!! 
 
En vårbild(-er). Men gårdagen såg sådan ut. Hagafika och Slottsskogenflanerande. Och vad hände!?-första äkta fikan på flera veckor. Det är inte mig likt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0